Nurse.org לדון בחדשות האחרונות ובממצאים של המכונים הלאומיים לבריאות (NIH) והאקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים (AAP). כשמדובר בהעסקת אנשי צוות מתאימים לתרגול הרפואי או האסתטי הראשון שלך, עליך להתחיל באסטרטגיית גיוס איתנה. כשאתם מראיינים עובדים פוטנציאליים, חפשו תמיד כישורים וערכים התואמים את האסטרטגיה השיווקית של המרפאה שלכם, וחפשו אנשים שמוכנים ללמוד ולצמוח עם המרפאה. צוות המכיר את המוצרים והשירותים של מרפאותיכם יחזק את עמדתכם כמרפאה, ובתחום התמחותכם טיפול מעולה בטיפולים בטוחים ויעילים וחווית המטופל המהנה ביותר יסייע למטופליכם להמשיך ולהשתמש בשירותיכם לענות על הצרכים המגוונים שלהם.
זה הבדל בין מחקר טיפול, התבוננות בנתונים קליניים ומדעיים, או אישור שאפשר להשיג תוצאות מציאותיות.
האזינו לחברים שעברו טיפולים אסתטיים ומצאו כמה מרפאות עם הטיפול האסתטי שאתה מחפש, התבונן מקרוב.
כדי לקרוא עוד על https://naturalook.co.il ומרפאת אסטתיקה מומלץ לבדוק כאן: naturalook.co.il
וודא שאתה מרגיש בנוח עם תפישת היופי והאסתטיקה של המרפאה, מה שאומר שיש לך הבנה טובה של החששות שלך ואת תוצאות רצויות.
לשם השוואה
השקעה במערכת אסתטית מיוחדת ומתקדמת עשויה להיות מתאימה יותר לאסטרטגיית מותג המתמקדת בכמה שירותים מיוחדים יותר, כגון טיפול בהתאמה אישית. עם גווני עור כהים יותר. בסופו של דבר, האופן שבו הצוות מתקשר זה עם זה, מטופלים ולקוחות יכולים להפוך את הביקור במרפאה לנעים כמו שהיית בריאות – זה מה שהמבקרים רוצים, ומה שהמטופלים צריכים לצפות להם. אם ניקח בחשבון את טיעון המע"מ, אנו מבינים שמרפאות בניהול רפואי אולי ירצו לנסות לרפא את הצעות הטיפול שלהן, אך הן פועלות על פי המודל העסקי שלהן. אם שיווק חיצוני חשוב, עיין במאגרי המידע הקיימים והעריך כיצד תוכל לשפר את השימור בקליניקה על ידי ביצוע שינויים פשוטים בשירותיך, שיפור שיטות התקשורת, השקעת זמן בהבנת מטופליך ותגמול להם עבורם. נֶאֱמָנוּת. כשאתה עובד כל כך קשה על מנת לפתח את המותג שלך ואת האופן בו הלקוחות שלך תופסים אותך, עליך לחשוב היטב האם טווח ההגעה השיווקי שתבחר תואם את מה שמרפאתך מייצגת. המידע שתאסוף ממטופלים, כמו גם אסטרטגיית השיווק שלך, יסייעו לך לשפר את השירות שלך ולנהל את זרם המטופלים אל המרפאה וממנה. אם אתה מרוצה לשמור על מרפאתך מלאה ולתפקד בצורה חלקה, קרא את הטיפים הבאים כדי להפחית את ציפיות המטופל שלך. אם COVID 19 השפיע על המרפאה האסתטית שלך או על הספא הרפואי שלך ואתה זקוק לעזרה בחזרה לעבודה ובמציאת הרגיל החדש שלך, הורד את המדריך לפתיחת מרפאות אסתטיקה מחדש כדי למצוא מדריך מהיר וקל לאלו מכם הזקוקים לעזרה בחזרה ל עבודה או "הנורמלי החדש".
אם אתה מעוניין להרחיב את העסק האסתטי שלך בשנת 2016, אל תחמיץ את זה! אם אתה מבסס את המוניטין שלך כמרפאה אסתטית חדשה, מאמצי השיווק שלך ייקחו כנראה זמן רב. חיוני שתעשה רושם ראשוני חיובי לאחר שתבהיר את יסודות העסק.
אם אתם מחפשים טיפול אסתטי או חומר מילוי עורי
חפשו מוצר או מותג עם מגוון רחב כדי שהרופאים יוכלו להשתמש בדיוק בסוג המילוי המתאים לטיפולים האסתטיים שלכם. מותג מוגדר היטב משדר למה שהמטופלים שלך יכולים לצפות מכניסה למנהג האסתטי החדש שלך. זה הזמן שבו תוכלו להעריך את הצרכים והציפיות של הלקוח האידיאלי שלכם.
שקול השקה של מגוון טיפולי טיפוח שמציע תכשירים מותאמים אישית שמטפלים יכולים לפתח
כדי להתאים לעור ולצרכים האישיים של המטופלים שלהם. זה יעזור להקל על הרעיון במרפאה שלך על ידי מעקב אחר מחלות עור ותוצאות וחינוך המטופלים שלך לבעיות עור ייחודיות.
מכשירים אלה יהפכו לעמוד השדרה של העיסוק האסתטי שלך
אז קח את הזמן לעשות את המחקר שלך ולדבר עם מומחים. אם אינך בטוח לגבי התוכניות שלך, התקשר למומחה שבחן הכל לפני שאתה נוקט בצעדים הראשונים לפתיחת הטיפול הרפואי האסתטי הראשון שלך. לאחר שמצאת מרפאה שמרגישה לך, הזמין ייעוץ ושמע מה אתה יכול לעשות כדי לקבל החלטה. משם, אתה יכול להוסיף מנתח פלסטי פלסטי או רופא עור לצוות שלך לטיפולים אסתטיים נוספים. אלטרנטיבה להתחלה עשויה להיות הקשבה לעצות של חבר ששמח מטיפול אסתטי.
חשוב על מרפאות האסתטיקה האחרונות שביקרת בהן, כולל אלה שלך ועבדתן בהן. ייתכן שתראה פרסום רב למרפאה אסתטית חדשה באזורך או אפילו בעיתון המקומי. אך לא מומלץ להזמין פגישה על בסיס פרסום צווחני ואתה עלול להתאכזב.